onsdag den 19. september 2012

Jeg - en masochist........

 

........det må jeg vel være......Nu så jeg ham igen, Clement Kjersgaard, igår aftes i hans "show" hvor hans "offer" dennegang var Kristian Thulesen Dahl, Dansk Folkeparti's nye bannerfører.
 
.....og ja - igen kom mit pis i kog over hans selvoptagethed, hans Dario-hed o.s.v., o.s.v.

Og igen hans mile-lange ordomvundne ordflom af laaaaaaaaaaaaaaaange spørgsmål, med 47 indskudte sætninger i, som han forlanger et kort - ca. 4 ord - koncist svar på.....og hvis svareren/ofret begynder på sit 6. ord afbryder han straks med en ny ord-tirade og et nyt mile-langt o.s.v., o.s.v.

Jeg er ikke DF'er på nogen måde, men jeg fik sgu' lidt respekt for Kristian Thulesen Dahl for hans måde at "tage" Clement Kjersgaard på. Jeg ved ikke om I så udsendelsen, men hvis I gjorde, så bemærkede I måske, at han tog tykt strøm på Clement ved at - med velturnerede små-bemærkninger - tage pis på hans grafer/plancher og spørgsmål, som f.eks.: " Hvis jeg havde vidst at vi skulle tale om lige dette emne, så havde jeg forberedt mig på det, så istedet for at stille mig spørgsmål så kom med svarene/tallene istedet for, så tager vi den derfra".....eller......"Den graf du viser der, den indeholder jo netop de tal og forhold jeg fremfører, så du kan ikke sige, at det gør den (grafen altså) ikke...".

Nåh - men alt ialt - jeg må have nogen masochistiske tilbøjligheder i mig, siden jeg igen "kom til" at se ham dersens Clement Kjersgaard.........brrr.....uha-uha....

2 kommentarer:

  1. Din stakkel! Det er jo lige før du har en behandlingskrævende lidelse af en eller anden art ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rasmine....

      Er det ikke netop det, at lide, at kunne lide smerte, der gør en til masochist ? :-D

      Jeg har det åbenbart sådan med ham Clement Kjersgaard, at jeg en gang imellem MÅ se ham for at få bekræftet at han er en - synes jeg ihvertfald - uudholdelig, selvoptaget, selv-fed person med et KÆMPE-EGO der overskygger enhver eventuel anden mulig positiv ting ved/hos ham......puhhhh

      Slet